נגישות
נגישות
  • גודל פונט
  • גוונים וקונטרסט

אמנת שירות

(עודכן ביום 30/08/2012)

 

ילין לפידות ניהול קופות גמל בע"מ (להלן: "החברה"), פועלת למן הקמתה למען לקוחותיה. החברה שמה לה למטרה להעניק ללקוחות את רמת השירות הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה זמין, יעיל ומסביר פנים ללקוחותיה, וזאת לצד שמירה על פרטיות וסודיות המידע המצוי בידי החברה.

 

על מנת לעגן את ערכי השירות של החברה בכתב, אנו מתכבדים להציג את אמנת השירות של ילין לפידות ניהול קופות גמל:

 

1.      ילין לפידות ניהול קופות גמל מתחייבת להתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.

2.      החברה תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תענה על שאלות בזמן סביר ותיתן תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.

3.      החברה תקפיד על זיהוי מהיר של סיבת הפניה ותפעל להתאים את המענה לצרכיו של הלקוח במהירות, מתוך מטרה לספק את המידע הדרוש ללקוח או לפתור את הבעיה בגינה פנה מהר ככל שניתן.

4.      בכל מענה לפנייה תמסור החברה ללקוחותיה מידע מלא וענייני בהתאם לפניה, בין היתר לגבי אופן הגשת בקשה לשירות או לתביעה, אופן הטיפול בתלונה אצל הממונה על פניות ציבור ואופן קבלת שירות באמצעי התקשורת השונים.

5.      החברה תעמיד לרשות לקוחותיה אמצעי תקשורת מגוונים לצורך יצירת קשר עם החברה, ובכלל זה: דואר אלקטרוני, טופס פניה באמצעות אתר האינטרנט של החברה, מענה טלפוני, פקס, דואר והגעה למשרדי החברה.

6.      החברה תספק ללקוחותיה מידע אודות החברה, וכן אודות חשבונם באמצעות אתר האינטרנט של החברה ובאמצעות משלוח דיווחים רבעוניים ושנתיים.

7.      החברה תעשה את מירב המאמצים על מנת להבטיח כי המידע המפורסם באתר האינטרנט של החברה יהיה עדכני, זמין ומלא, זאת תוך הקפדה על סודיות המידע ושמירה על פרטיותו של הלקוח.

8.      לקוחות גוף מוסדי יוכלו להשיג על רמת השירות הניתן להם באמצעות פניה לממונה על פניות הציבור בחברה אשר פרטי הקשר אליה מפורסמים באתר האינטרנט של החברה.

9.      אנו בילין לפידות פועלים להיות זמינים ולספק מענה מהיר ללקוחותינו ומתחייבים לעמוד בלוחות הזמנים כדלקמן:

 

א.     נציגנו יקבלו את פנייתכם בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00.

ב.     נציגנו יטפלו בפנייתכם, בדוא"ל או בטלפון, בכל יום בין השעות 9:00-17:00. אנו מתחייבים לחזור לכל עמית ביום העסקים בו הוא פנה, ולסיים את הטיפול בנשוא פנייתו לא יאוחר מ-24 שעות ממועד פנייתו לחברה (אלא אם כן המדובר בסוגיה שלחברה אין שליטה על אופן הטיפול בה ו/או בפניה שהתקבלה ביום ה').

ג.      פניית לקוחות לקבלת סיסמא לאתר האינטרנט של החברה תיענה ביום הפניה, הסיסמא תשלח ללקוח באמצעות דואר רשום לא יאוחר מיום העסקים הבא לאחר פנייתו.

ד.     אנו מתחייבים לספק למעסיקים מידע אודות יתרות ביום הפניה.

ה.    פניות שהתקבלו בחברה בכתב או בפקס יענו תוך 7 ימי עסקים, ובכלל זה פניות לממונה על פניות הציבור של החברה.

 

המומחיות שלנו
דלג על המומחיות שלנו
צור קשר
דלג על צור קשר

אני מעוניין שנציג ילין לפידות יצור איתי קשר

אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לגורם אחר
עבור לתוכן העמוד